Buvo laikai, kai užteko tiesiog turėti internetinę svetainę ir jau turėjai savo vietą internetinėse platybėse. Prasidėjus interneto erai, tai buvo didžiulis pranašumas prieš tuos konkurentus, kurių internete dar nebuvo. Tačiau laikai netruko keistis ir interneto erą sparčiai pakeitė internetinių svetainių era. Prasidėjo tikras jų kūrimo bumas, kuomet net smulkiausias verslas ar verslininkas ėmė vis aiškiau suvokti būtinybę reklamuotis moderniu būdu. Stendus lauke, rėkiančias iškabas, intensyvią reklamą televizijos ekrane ar radijuje bei kitus tradicinės reklamos būdus ėmė keisti skaitmeninė rinkodara, kurios priešakyje žygiavo SEO paslaugos, SEO optimizacija, SEO reklama. Augant paklausai, augo ir pasiūla – šias paslaugas siūlančių specialistų vis daugėjo, o paslaugų kokybei buvo keliami vis aukštesni reikalavimai (juk kasdien didėjo ir konkurencija). Galiausiai kone kiekvienas manė esantis SEO specialistas, o tokios karštligės rezultatas buvo, galima sakyti, grįžimas į pradinį tašką – kai kurti svetaines ir mokytis jas optimizuoti teko iš naujo.
Šiuolaikinis SEO pasaulis – koks jis?
Prasidėjus naujam SEO optimizacijos etapui, paslaugos pakilo į kitą lygį – kompetencijos ir profesionalumo. Pradėta vertinti specialistų patirtis ir išmanymas, sugebėjimas pasiekti rezultatus, o ne vien teorinės galimybės tai padaryti. Todėl visai kitą reikšmę įgijo ir šioje srityje įgytos žinios, jas įrodantys baigti mokymai, kursai, gauti sertifikatai. Specialistai veikiai suprato, kad savamoksliu šioje srityje ilgai nebūsi, nes, paprasčiausiai, ji per greitai keičiasi. Pritapti prie GOOGLE algoritmų, juos išmanyti ir sekti reikia laiko, todėl mėgėjišką optimizavimą pakeitė profesionalus, galima sakyti, iš rinkos visiškai eliminavęs pirmąjį variantą. Be to, paslaugai populiarėjant, atsirado ir ja nusivylusių, apgautų klientų. Tai tik dar labiau paskatino atsigręžti į tuos, kurie iš tiesų siekia kokybės, dirba sąžiningai ir profesionaliai, nepaisant to, kad kainos neretai skiriasi. Šiandien SEO paslaugos yra neatsiejama daugelio verslų dalis, kadangi vis didesnė pirkėjų dalis keliasi į internetą, prekių ir paslaugų ieško ne kur kitur, o internete ir kartais tik internete. Būtinybė būti matomu ir būti matomu gerai su kiekviena diena įgauna vis daugiau svarbos.
Tinklapių optimizavimas visoje Lietuvoje DS.
Ką šiandieniniam verslui gali duoti SEO?
Apie SEO naudą verslui galima atsakyti labai trumpai – ji visokeriopa. Tai ir žinomumas, ir pardavimo apimtys, ir verslo plėtra. Kokybiškai teikiamos SEO paslaugos pritraukia didelius lankytojų srautus, kurių dalis tampa pirkėjais, o tai reiškia didesniu pelnu, spartesniu verslo augimu. Vienu didžiausių šiandienos iššūkių – specialistų pasirinkimas, kadangi pasiūla išties didžiulė. Ko derėtų nepamiršti – tų pačių kriterijų, kurie SEO atvedė į naują lygį: patirties, išmanymo ir žinių.