Mitai ir faktai apie SEO optimizaciją

Šiandieniniame pasaulyje kone kiekvienas jaučiasi tikras SEO asas ir manosi puikiai išmanantis šių paslaugų teikimo subtilybes. Internete apstu straipsnių verslininkams, kaip optimizaciją galima atlikti savarankiškai, kokius metodus taikyti. Kiekvienas komentuojantis ar besidalinantis patarimais jaučiasi geriausiai išmanantis šią išties paklausią paslaugą, tačiau viso to rezultatas ne kas kita kaip daugybė įsigalėjusių mitų apie SEO optimizaciją. O dar turint galvoje, kokiu greičiu tendencijos keičiasi, į mitų kūrėjų sąrašą būtų galima įtraukti ir tuos, kurie nesivargina atnaujinti žinių ir tais pačiais principais vadovaujasi keletą metų.

Svetainių optimizavimas Google paieškai.

Populiariausi mitai apie SEO optimizaciją

Nors ir pačios SEO agentūros dažnai laikosi skirtingos nuomonės apie šį procesą ir naudojasi skirtinga optimizavimo technika, veikiausiai kiekvienas, sekantis pokyčius SEO pasaulyje sutiktų su keletų populiariausių mitų apie šias paslaugas.

  • Kuo daugiau raktinių žodžių – tuo geriau. Dar visai neseniai buvo įprasta optimizuojamas internetines svetaines tiesiog užtvindyti raktiniais žodžiais ir jų kombinacijomis. Patalpintame turinyje vargiai galėjai rasti kokios nors kitokios informacijos, nei tūkstantį kartų pakartota paieškos frazė. Visgi, pokyčių sulaukta ir ši metodika nebėra tinkama siekiant efektyvios optimizacijos, todėl atgula į mitų apie SEO paslaugas lentyną.
  • Šveplavimai spartina rezultatus. Dar vienas, ir, beje, labai gajus mitas – šveplavimai. Deja, jų vis dar galima aptikti daugybėje internetinių svetainių domenų, tačiau ne tik nesuteikia daugiau galimybių pasiekti norimas pozicijas GOOGLE paieškoje, bet ir rodo nepagarbą lankytojams – niekas nesijaučia maloniai verčiamas skaityti tekstą, kuriame pilną klaidų.
  • Reitingai pasiekiami tik sukčiaujant. Sukčiavimas ir nesąžiningi veiksmai, nors taip pat kai kurių vis dar taikomas sprendimas, tėra dar vienas mitas. Gali pasirodyti, kad pozicijas tikrai pavyko pasiekti greičiau, tačiau ne veltui esama patarlės apie trumpas melo kojas. GOOGLE gana operatyviai pastebi tokias gudrybes ir už sukčiavimą negailestingai baudžia. Todėl visi, susigundę greitesniu būdu užkopti į paieškos rezultatų viršūnę, labai greitai atsiduria jos dugne, o optimizacijos istoriją papuošia juoda dėmė.
  • Negalima taikyti kitų reklamos būdų, kai atliekama SEO optimizacija. Be galo nelogiškas mitas, kuris vis dar klaidina didelę dalį žmonių. Iš tikrųjų, SEO optimizacijos tikslas – pritraukti kuo didesnį lankytojų srautą į konkrečią internetinę svetainę, todėl kiekvienas papildomas veiksmas, padedantis tai padaryti ir sukelti tokį pat efektą, tik paspartina procesą. Kitaip tariant, jeigu tinklalapis yra optimizuojamas ir papildomai perkama bet kokios kitos rūšies reklama, skatinanti apsilankyti svetainėje – tai tik to paties tikslo siekimas dviem būdais ir jokių trukdžių.

Gražina

Gražina paskelbė 704 publikacijas

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>